you took my heart and broke it.

jag vet ärligt inte vad jag ska göra. jag vet inte om du läser det här eller inte. skitsamma, jag skriver ändå och allt kommer från hjärtat.

du är en idiot! ja det är du! världens finaste, bästa, underbaraste idiot jag känner. jag älskar dig trots att du har sårat mig. jag ligger på botten och kommer inte kunna ta mig upp utan dig. jag kommer drunkna i tårar om du inte räddar mig.
jag gråter för din skull nästan varje kväll! jag slösar min tid på att ens tänka på dig! men varför är jag så in i helvetes kär i dig då!?
det finns inte en fördel med att jag är kär i dig. du har flickvän, du är till och med förlovad! du är en player och du lurar folk! du lurar iallafall mig!
och att min kompis har hållt på med dig gör fan inte saken bättre. både du och hon vet hur jag känner för dig, och ändå gör ni detta mot mig!?
fan jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag vill göra heller. jag har försökt glömma dig och gå vidare. jag har aldrig, ALDRIG älskat någon som dig! det jag tänker på om kvällarna/nätterna är om det nånsin kommer bli vi? hur ska jag kunna vinna dig, hur ska jag få dig att lämna din tjej! har faktiskt haft drömmar då jag har dödat henne.
har drömt att vi lever tillsammans hela livet ut. att vi gifter oss och bildar familj!
det är så jävla svårt att tänka på dig, men så jävla lätt att älska dig! varför?!
shit få mig att komma till verkligheten och låt mig glömma dig!
mina vänner avråder mig från att jag ska vara med dig för att dom vet också hur stor idiot du är!
varför älskar jag en idiot som sårat mig. har aldrig varit så kär och så olycklig!

jag älskar dig Robin.

faan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, elr hur josse ! :D MIN BLOGG SKA BLI GRYM ! :D fast jag fattar inte så mkt ännu, men det kommer... hiih :D

JA VI SES OM EN VECKA, ska bli SUPER kuuul <3 pusspusspusspuss

2009-05-24 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0