With a heart wide open

Godmorgon!
Ja igår blev det inte mycket till bloggande men mådde inte så jättebra heller. Har fått otroligt ont i övre ryggen, speciellt när jag ligger på rygg och när jag andas. Så jag bestämde mig för att vara hemma idag. Har huvudvärk också och inatt vaknade jag och hela rummet snurrade men jag somnade om ganska snabbt igen.
Igår eftermiddag/kväll så var alla från ungdomsgruppen här, och vi 6 tjejer som är med där tränade på några sånger som vi ska sjunga för pensionärerna på söndag :) tror det kommer bli superbra!
Ikväll kanske jag ska vara med Stina, vet inte riktigt än, men ska knapra på en massa alvedon idag så kanske min värk går över. Nu ska jag fortsätta sitta här och njuta av nya favoriten John Mayer! Tack för tipset Stina! :)


Saknar sötnosen<3

Kommentarer
Postat av: My

Fin bild :)

2009-05-07 @ 09:05:43
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0