Sorry

Det blev inget bloggande igår men satt nästan ingenting vid datorn, hade feber och låg i sängen mest hela dagen.
Men idag är jag lite piggare trots att jag fortfarande har lock för örat och ont i halsen men tar ju som sagt pencillin och hoppas att det ska bli bättre snart :)
Sitter just nu och lyssnar på lite musik, blir rejält partysugen asså! men men, inte långt kvar nu :) jajamen, nu är det lång helg, sen en vecka kvar av praktikperioden, fast jag går i skolan då, och sen är det 1 och 2 juni kvar, sen är vi ledig fram till den 11 juni och då är det dags!! :) FRI SOM EN FÅGEL!
Jag har fullt upp nästa vecka, ska klippa mig, ska ha studentfotografering på tisdag med klassen, sen är det mösspåtagning på onsdag och på torsdag ska jag ta privata studentfoton! :) ojoj!
Den 2:a juni ska lärarna hitta på någonting med oss treor, jag tror att dom skulle bjuda på middag eller nåt sånt, det va prat om det iallafall :)

Nä nu ska jag fortsätta pumpa på! ska väl käka lunch och ta tabletter om en stund också :P
Hörs!

Love this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0