Söndagkväll

Hej på er alla!
Har inte suttit vid datorn nästan nånting idag! har ju varit värsta steeekvädret ute ju!! låg ute i solen och efter ca en halvtimme hade jag redan fått färg på armarna och lite i ansiktet :)
skulle egentligen på bio idag med robert, men hittade ingen bra film, så imorron ska jag till honom åsså ska vi hyra film och ha lite mys :))

Kvällen igår blev super! Tack tjejer, ni gjorde verkligen min födelsedag till en gulddag!
Imorse vaknade jag och lisa typ halv ett, klev upp kvart i och hon åkte kl ett, lite tråkigt, men ska försöka träffa henne många fler gånger nu under sommaren innan hon åker och blir borta ett helt år!  :'(  im gonna miss u honey!<3
har varit seg under hela dagen, som vanligt när jag druckit dagen innan..
som sagt låg ute i solen och sen spela jag och syrran lite Geni också :)
Sen blev det godmat! potatisgratäng, potatissallad, grillat kött, grillade champinjoner, feta ost, sallad och mozzarella skivor med tomat :D hur gott som helst!

Imorgon kl 11 ska jag vara på beas skola då hon ska ta lite studentbilder på mig och vickan :) kommer bli kanon de, sen blire väl kanske birsta och sen hem en snabbis sen kommer väl robert och hämtar mig :)

Nä nu ska jag sova så jag orkar kliva upp imorn!

Puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: CLOETTA

vet nån om denhär tjejen http://queenie.tk

är hon som är med i REA & livet enligt rosa?

vill järna veta de..

2009-05-31 @ 23:30:09
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0