Shopping!

Tjaaaaaaa!
Idag har jag varit på birsta med Vickan och Stina :) fyfan vilken rolig shopping dag det blev idag alltså! Bästa på länge! :D
Hade lite money på kortet som mamma snällt satt in så det jag kom hem med idag va; studentskor, kofta, 3 par tights, t-shirt, vår/sommar jacka, ögonfransböjare, glittereyeliner, lösögonfransar, hårfärg och en cola!
Jag älskar jackan, det är en blå, kort prasseljacka, köpte den på rea på Vero Moda för endast 99:-  ;)
Åkte hemåt vid 15, kom hem, provade student outfiten, käkade middag, och sen började jag färga håret, så nu är det fixat :) har sminkat mig lite och ska sitta och vänta på vickan nu till kl 22, då hon kommer och hämtar mig efter att hon slutat jobba. Jag ska sova där inatt eftersom jag lovade att hjälpa henne med håret och de imorn, det är ju studentfotografering! :D
Hoppas hela klassen kommer bara!
En kompis till mig, i hennes klass hade det varit ca 8 av 18 som kom på fotograferingen!
Efter fotot imorn ska vi dansträna lite till guldtrofén :) sen ska jag väl antingen åka hem eller vara på skolan.
Jag orkar seriöst inte med min lärare! hon har suttit massa frånvaro på mig denna månad fast jag inte ska ha det, och hon är helt.... GAH, konstig! hate her!
ne nu ska jag nog ta en macka, min mage kurrar!
Bilder på jackan och på nya frisyren får ni se imorron, har inge batteri på telefon såatt :)

Ciaaooo!

När ska du växa upp din omogna jävel!?


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken snäll mamma du har. Du måste fått en liten slant med tanke på hur mycket du köpte. =)

Tänkte själv åka till birsta och schoppa nästa vecka då jag är ledig och fått lön. Svårt annars. :D

2009-05-26 @ 02:54:56
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0