See me hear me touch me, how hard can it be?

Phu vilken dag! Massa folk som har varit här. Pappa fyllde år i måndags, skulle egentligen fira han då, men han fick halsfluss så det gick inte så bra då, så vi firade han idag istället. Väcktes av syrran imorse kl 9.00! lagomt pigg sådär, NEJ!
Var på cruising i kvissle igår! riktigt jävla trevligt! jag stina och linn satt och drack hemma hos mig innan vi drog oss mot kvissle vid halv tio. Fullproppat med folk! gick runt och kikade på bilarna, fick nå turkiskpeppar shot av pontus och sen en cider. shoten gjorde susen och man blev lite runt under fötterna, men inte lika mkt som andra vissa blev ;)
träffade massa gamla vänner, ovänner, släktingar och andra goa folk :) åkte mot stan och till max vid 1 ungefär. kom hem vid 2 ;) slocknade direkt. och vaknade som sagt kl 9.


detta är inte bra. mår inge bra av att se dig såhär trasig. du är världen för mig, och det känns som om världen ska gå under snart om jag inte gör allt bra för dig. okej det kan jag kanske inte, men  försöka och stå med dig så du inte faller. du vet vad jag menar. lämnade en kommentar på din blogg om detta. du vet att jag älskar dig. det har jag sagt många många ggr. men tar du åt dig? känner du dig älskad? jag hoppas det. en tung period för dig är en minst lika tung period för mig. för jag ser dig gå neråt, neråt och snart är du enda nere på botten. det klarar inte jag. jag ser på dig när något är fel, jag ser på dig när allt är bra. jag ser dig hela tiden. vi har inte känt varandra en evighet. men jag hoppas att vi finns för varandra resten av livet. för just nu, så kan inte jag föreställa mig ett liv utan dig min vän. men jag lovar dig. vi ska laga detta pussel som just krashade. min käraste bästaste vän. jag behöver dig. finns hos mig, föralltid. jag älskar dig! / din vän josephine även kallad José Maria <3


Kommentarer
Postat av: Vickan

Fy fan vad jag älskar dig Josse! Du betyder allt för mig. Jag har nog ingen bättre vän än dig! Nu och föralltid ska vi säga det? ÄLSKAR DIG min käraste vän! Vi kommer ta Luleå med storm och lämna hela fucking jävla skitsundsvall bakom oss om ett år! Längtar! Du är allt jag behöver för att klara av vardagen! <3

2009-05-03 @ 23:52:53
URL: http://underthegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0