like you wanted me to be yours

Sitter nu här med en kopp kaffe, vanlijbullen är uppäten och klockan är snart 22.00...
För ca en timme sen kom jag hem efter att jag övningskört lite med pappa :) så nu har jag kört våran nybil, eller ja, nybil vet jag väl inte, den är väl ett år gammal nu men jag har inte kört den förrän nu ;P
Min bil är förresten såld, så vet ni av en billig bil som är fräsch, besiktigad och skrattad så kan ni väl säga till ? :)
Körde vid kubals parkering och bort mot de gamla SCA lokalerna. :)
Det var faktiskt lättare än vad jag trodde. Jag fick bara 3 st kärringstopp men annars va pappa bra nöjd :) Fast dragläget är så jävla enkelt på våran bil för den rullar av sig själv när man släpper upp kopplingen eftersom det är en diesel. Därför söker jag nu en bil som det inte behöver fixas något på så att jag kan ut och köra egen bil. Pappas är så stor och klumpig känns det som.
Nä nu ska jag fortsätta snacka med lite folk på msn och kika runt lite på detta stora intranät :)

pusspuss!


miss u hun, im sorry, i wont let u down again. please forgive me<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0