I wont let u down!

Hej sötnosar! Är allt bra med er? Själv mår jag finfint, lite trött bara, men halv ett inatt börjar reprisen av "Söndags Party med Filip och Fredrik" så ska stanna vaken och se på det :)
Igårkväll vart det inte att jag åkte till Holm, istället blev jag hemma med familjen, var uppe på Övre Vapelnäs på majbrasa. Vann två st Höganäs muggar på lotteri, käka lite hamburgare och träffade lite folk. Gick upp vid halv åtta ungefär. sen vid halv tio smsade vickan mig och behövde seriöst stöd så jag ställde upp och åkte iväg med henne, finns alltid för dig gumman <3! åkte runt lite och snurra på, sen skjutsade vi lite folk lite här och var. kom hem vid ett nångång. gjorde två kuddmackor och gick upp och kikade på tv, sen somnade jag. drömde världens jävla konstigaste dröm alltså! rösterna i mitt huvud var så höga att jag vaknade med världens huvudvärk, så jag låg och drog mig en liten stund :)
sen har jag bara varit ute i den härliga solen resten av dagen. därför har det inte blivit något bloggande idag. har fått ytterligare lite färg, så ja, det börjar ta sig nu! och nu är det bara 41 dagar kvar till studenten! gud va jag längtar!
fast först äre min 19årsdag också, om 29 dagar :) fyller alltså år den 30 maj för er som inte visste de :)

Nä nu ska jag nog göra lite goda mackor, sätta mig framför teven och se en bra film, sen sova :) imorron kanske det blir crusing i kvissle, och kanske lite övningskörning innan :) får se :) är på fett partyhumör iallafall!
gruvar mig inför nästa vecka faktiskt. gruvar mig inför de 4 veckor som är kvar på praktiken! jag vill inte mer! är trött på dagis och skit nu! Jag går hellre i dom sista veckorna innan studenten!
Men nä det får jag inte för min lärare för hon säger att jag missar en massa! OCH? jag ska ju ändå gå ett till år på gymnasiet så va fan gör det? kan ju ta igen praktikveckorna då?
Ne då säger hon att jag klarar detta, nej det gör jag inte? va fan vet du om de jävla kärring?! Är måttligt less på henne nu!

Ne nu äre dags för mackor :)

Godnatt så hörs vi imorron :)
Här kommer Dagens låt också, har gått och sjöngt på den hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: sandra

du var ju verkligen bara hemma då .. och "tog det lungt"

2009-05-02 @ 23:43:50
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se
Postat av: Tessan

Vilket datum tar du studenten? Tänkte om jag eventuellt skulle komma och kika. Om jag är ledig vill säga. =)

2009-05-03 @ 00:45:17
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha! GUUD va länge sen jag hörde den där låten. Jag har den på en gammal skiva nån stans som jga brukade lyssna på för några år sedan... Roligt! =)

Sv: Jag ska säga till pappa om studenten.

2009-05-04 @ 05:25:42
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0