I hear you call my name, over mountains hight!

Godmorgon, eller ska man kanske säga goddag? :)

Måste för det första berätta om en skitkonstig sak som hände imorse. Inatt så drömde jag att jag skulle göra en bandana av mitt örngott, så jag rev sönder det och knöt runt huvudet, och gick runt så. Imorse när jag vaknade klev jag upp och skulle hänga ut sängkläderna, då ser jag att jag har rivit sönder mitt örngott i sömnen! HAHA hur sjukt är inte det?
Och det värsta va ju att det va ett örngott som hör till ett av mamma och pappas bäddset, så nu saknar dom ett örngott där ;) haha! jag tycker det va lite kul ja!

Klev upp vid 11 imorse ungefär, va ju ute och skjutsade folk med vickan så det blev lite sent, kom väl hem ungefär halv 3.
Klev upp som sagt, åt frukost, fixade med sängkläderna, sen har jag städat rummet, och nu sitter jag med en kopp kaffe.
Dagens planer är att hjälpa mamma och måla blomlådorna åsså blir det kanske lite plantering och så. Sen ikväll ska jag kanske övningsköra om jag känner mig bättre, för just nu tror jag att jag har feber, och jag är jätteslö..
Jag har förresten kommit fram till en bra sak med att städa. Jag hittar oftast pengar! Idag hittade jag 14 kr :D det är ju alltid nåt :D för en sådan fattiglapp som jag är så.. :P


Uppdatering

Sorry att jag bara avslutade inlägget så där förut, men jag va tvungen att gå upp på rummet och börja städa igen för mamma tyckte inte att jag hade städat riktigt :P men nu är det rent! har nyss ätit middag också, idag blev det Smörgåstårta! nananana på dig vickan! :) vet hur mkt du älskar det ;) men jag kan bjuda hem dig på en bit imorron efter att jag kommit hem kanske, innan du åker och jobbar ? :)
Kvällens planer: Duscha, vara med brudarna (vickan, dessi & jannina) och sjönga lite singstar och mysa på!
Morgondagens planer :Ringa vårdcentralen, ev. komma dit direkt efter, annars skola till kl 14.00 :)

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag hoppar in i duschen! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0