Happy birthday to me :)

Heej!
Vart ska jag börja? hm, om igår? aaokej då,  åkte in till skolan till 9 då vi skulle redovisa våran apu, och sen vid 11 var det lunch i hamnen för oss treor som ska ta studenten, otroligt mysigt var det, och god mat!
Drog vid halv ett och åkte till kvissle för att möta upp mamma, carina och elin, vi åkte ju till huddik!
hittade en massa prylar som, solbrillor, rouge, vaxduk med marilyn monroe på, bikini-set, 1bh, 4 par trosor, godis, lite småsaker till festen ikv, halsband, ansiktsmasker och hårinpackning, doftpåse till rummet, lite grejjer som ska vara i stugan när den är klar, och en massa annat, kan bara inte komma på dom nu :P
Käkade på donken och hade massa trevligt!

Imorse vaknade jag av att mamma,pappa och jennie kom in och sjöng "ja må hon leva" och jag fick frukost på sängen och 2 paket, ett från jennie och ett från mamma och pappa. av jennie fick jag ett jättefint guldhalsband med fjärilar, och av mamma och pappa fick jag ett "presentkort" på nagelförlängning och ögonbrynsfix hos Linda  :) TACK!!
Så jag ska ringa till Linda idag och beställa tid :)

Senare idag, vid ca 15-16 kommer Lisa sötnosan och ska göra mig sällskap vd middagen och sen blir det lite fix och sen blir det party för hela slanten, och ikväll, dricks det smultronvin! tro det eller ej ;) blandar man med sockerdricka så blir det supergott! :D

Ne det är väl dags att man tar och börjar städa! kl 18 kommer mina vänner :)

Slänger in bilder på presenterna senare!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0