Halsfluss!

Japp, nu var det längesen jag skrev! Men har inte haft nån blogglust alls!
De senaste dagarna har jag iallafall varit med Johanna tis-ons, gått i skolan och varit med mina två absoluta favoriter, dessi och vickan, förresten så va jannina darling med en sväng också :) kollat på eurovision, busat och bara myst!
I torsdags kände jag att min hals inte mådde bra, och igår så antog jag att jag har halsfluss, pappa hade det för nån ett par veckor sen och anneli på crusingen hade det också och hon va ju och kramade på mig och så, så jag vet inte vem som har smittat mig.. har fult med vita prickar och är uppsvälld i halsen. gör skitont att svälja menmen, pappa hade två dagars pencillinkur kvar så ska ta det idag och imorron sen på måndag går jag till vårdcentralen och ber om mer. för jag är säker på att det är halsfluss. jag vill få bort det så fort som möjligt också efter som jag ska ut om två veckor. så.. ja :)

Har ni kollat på semifinalerna av Eurovision Song Contest i år? Då kanske ni känner igen dessa låtar som är mina favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0