Den starkaste stjärnan - VICTOR

http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Hittade denna blogg alldeles nyss och har suttit och gråtit medans jag läst igenom alla inlägg och sett filmen som finns i menyn - Victors Film.
Otroligt fin liten pojke som fick den oerhört onödiga och hemskaste sjukdomen som finns. Cancer.
Han föddes den 4 september 2007 och dog 14 april 2009.
Detta är en pojke som jag verkligen kommer minnas. Så liten och så fin :')
Har själv varit med om att , en liten tjej som jag kände, Ebba, gick bort när hon var 8 år, pga cancer.

Så Victor och Ebba, hoppas ni har det bra i himlen och ta hand om oss här nere på jorden. Ni är våra änglar!

Vila i frid! Jag tänker på er och kommer alltid minnas er! Tänker på era familjer också! :')


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan du får gärna maila mig. Det är viktigt!



[email protected]

2009-05-21 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0