Besöket på vårdcentralen..

var långtråkigt, satt där från kl 11.00 till 11.35 ,då fick jag komma in. det tog ca 5 min sen fick jag gå ut igen. har Halsfluss och infektion i öronen. Så nu har jag varit på apoteket och hämtat ut mitt pencillin, åså köpte jag näsdroppar och örondroppar. Fan, kom just på att jag glömde köpa ipren och alvedon. jaja.. det finns ju alvedon hemma så jag klarar mig några dagar iallafall.
Anyway,  näsdropparna jag köpte va Renässans salvattenlösning, det ska man droppa i näsan och låta verka en kort stund, sen ska man snyta sig. och jävlar va bra dom va! funkar hur bra som helst! Dom är verkligen ett tips om man är täppt i näsan :D kostar endast 69 kr också och det räcker till 20 ggr :) !

Tyckte så synd om lilla mig nu när jag fått halsfluss och infektion så jag hämtade en glass nere i frysen alldeles nyss!

Nä nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen och fixa lite här.

Seeya later!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Stackare. Lät inge kul att bl sjuk... Krya på dig.

2009-05-19 @ 10:48:20
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0