Friday night

Ja just ja, om klippningen, jag blev nöjd, iallafall om man stylar till det som frissan gjorde :)
Tyvärr blir det ingen bild förrän imorn eftersom jag följde med vickan och träffade DeeDee och Zandroo :) skjutsade dom till birsta och sen hem till alnön :D
sen åkte jag hem till vickan en snabb sväng för hon skulle käka lite och sen åka på praktiken så då släppte hon av mig hemma innan :) så har inte hunnit tagit nån bild medans håret fortfarande såg perfekt ut ;)
kom hem, hjälpte mamma med lite möblering i vardagsrummet så nu ser det mycket bättre ut än förut! sen blev det käk, och idag var det grillat kött med kroketter och vitlökssås som stog på menyn! gjorde en mumsig liten fruktsallad till efterrätt bestående av mango och jordgubbar :D

jag skapade en ny blogg förut men insåg att det blev för mkt, att byta blogg, informera alla som läser min blogg, göra design och en massa grejjer! så jag behåller den här! :)

Nä nu tror jag att jag ska gå och sussa! ska kanske åka till mormor och rune imorn och kanske ska köra då, får se! Hörs

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0