nyhetslördag?

Hej!

Idag har jag både goda och dåliga nyheter.
Jag ska börja med den goda nyheten; JAG SKA FÅ ETT TILL KUSIN BARN :D!!
Min kusin Therese och hennes kille väntar just nu en liten flicka, deras första barn,  som kommer komma till världen i augusti, hon har alltså gått halva graviditeten! så ja, nu blir det tredje småttingen på inte ens två år i min släkt :D

Den dåliga nyheten är att min älskade kanin Nellie inte finns mer.
Syrran hittade henne död igår nedanför buren, hon har alltså slagit ut gallret som va på framsidan av buren. och hon slog antagligen i så hårt så hon dog av smällen. så man kan säga att hon tog självmord ungefär. Idag ska jag, sandra och eventuellt alex åka och begrava henne i gärde på en djurminnesplats, så ska göra ett kors till henne.. :(

Senare ikväll ska jag upp till Indal med Vickan, Jessica, Sara och Isa till Jennie som fyllde 19 igår! så vi ska till nån stugan och grilla korv, ha mysigt och bara umgås. :)


Nellie<3 r.i.p

Kommentarer
Postat av: Dessi

Men gud vad jobbigt :(

2009-03-26 @ 14:32:59
URL: http://dkarhu.blogg.se/
Postat av: zandy

stackare :(

2009-03-27 @ 00:45:55
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0