magsjuk

igår kväll blev jag illamående, men tänkte att de brukar jag bli, få ett magknip om jag har ätit nåt jag inte är van vid. sen vid elva nån gång så kräktes jag ner hela badrummet, och självklart börja jag grina, dels för att jag hatar och spy och smärtan är obeskrivlig, och dels för att jag har inte råd att missa skolan eftersom jag och vickan har så körigt med PA.
menmen, det blev en spyomgång till innan jag äntligen kunde sova, och jag har halvsovit fram tills nu, fast klev upp en sväng förut eftersom snälla vickan kom med blåbärs soppa till mig :) snäll hon är!

så fort jag tänker på mat eller om jag hör om det på teven (som jag gjorde imorse) så får jag kväljningar. så jag går nog inte på skolan förrän på onsdag..

nu är mitt tevatten klart. jag ligger och kurerar mig tills jag orkar kliva upp, och som det känns nu så lär det aldrig hända, orkar knappt gå på toa. menmen.

CIAO!

sorry för så detaljerande inlägg, vissa kanske är känslig..  äh skitsamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0