lite bättre, men fortfarande hemma

ja idag känns det iallafall lite bättre.. har orkat klivit upp iallafall.
igår fick jag inte i mig så mycket förutom vatten och blåbärssoppa då, det blev en macka utan pålägg vid 3 ungefär och  två skorpor igår kväll..
men nu på morgonen kände jag hunger och har fått i mig lite yoghurt och två skorpor..
idag ska jag försöka plugga lite också om jag orkar.. igår låg jag i sängen hela dagen, eller ja, jag kanske va ickesängliggandes i max en halvtimme.. men resten låg jag i sängen..

hoppas jag klarar mig från att kräkas idag så jag kan åka in en sväng på skolan imorron och kolla på PA- redovisningarna, dom är väldigt viktiga att ta del av då man lär sig väldigt mycket.. plus att jag måste lämna in lite uppgifter..

jaja, hörs när jag är piggare! jag vill ligga i sängen mer nu! ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0