is this a type of your stupid games, to play with my heart?

japp, nu är man hemma, efter en kort dag, fick världens jävla huvudvärk så jag klarade inte av att gå längre idag..
jag har ju inte skrivit här på några dagar nu så jag känner att de va dags, fast jag har ingen ork egentligen, är alldeles less på allt nu, igen.. helgen spenderade jag iallafall på finska föreningen där jag stog och sålde på loppis igen, och jag tjänade ihop ca 700 kr :) så det är ett jävla enkelt sätt att tjäna pengar på! det är ett tips!

nu är det bara två veckor kvar i skolan, sen drar vi ut på praktik i 6 veckor och sen, sen så äre dags, då blir vi äntligen fri!!
fyfan vad jag längtar, och nu har jag bestämt mig, innan denna vecka är slut så ska jag ha övningskört manuellt för första gången, ska fråga pappa om han kan ta med mig ut till gärde eller till Ikea parkeringen efter 8-9 nån kväll för då är det inge trafik där, om jag ska tro på vickan.. :) och då har jag ju möjlighet att träna köra i rondellerna också :) japp, är ganska pepp på det nu, och jag rotade fram mina teoriböcker och en teori pc-skiva som jag fått låna av min farbror, där man får svara på frågor och sånt..

nämen nu ska jag äta nåt sen ska jag lägga mig i soffan och vila.. syrran är också sjuk idag förresten..

hejdå!

jag vill vara med dig! föralltid!
men du säger bara att vi ska vara med varann sen så händer inget mer.
jag står inte ut med det!
vi måste börja någonstans!
eller jag måste få chansen och få veta om känslorna jag har nu fortfarande består om vi umgås?!
kan du bara inse att jag vill mer med dig än bara vara vänner?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0