home again, it ain't funny

ja jag hade gärna stannat i fjällen en vecka till, minst! hur lugnt och skönt som helst :) haft okej väder, dock ingen sol men bara någon enstaka minusgrad.
jag tänkte berätta lite snabbt om fjällresan :)
onsdag: vickan kom och hämta mig vid 9 ungefär och vi drog och hämta dessi och jannina. sen drog vi iväg!
ganska skön bilresa upp, kom upp vid 17 ungefär, jannina somna på soffan medans jag dessi och vickan var ute och försökte få upp de där jävla garaget! men tillslut så :) skottade lite och höll på ute.. därefter gick vi in och käkade lite, spelade spel, såg på fröken fleggmans mustach och vid 23 så vare sovdags, för mig och vickan, dessi och jannina hade lagt sig redan och hade somnat vid halv10 ungefär..

torsdag: vaknade vid 9 av att vickan höll på att böka på i köket, hon fixade frukost så när de va klart gick vi upp och gav dessi och jannina frukost på sängen :) efter frukosten så åkte dessi och vickan iväg för att köpa bensin till skotrarna, sen drog vi ut med skotrarna när dom kom hem och hade tankat dom..vi var borta ett tag men åkte hem sen igen för att käka lunch och sen drog vi iväg igen.. :)
när vi kom hem fixade vi middagen och såg på tv, sen blev det massa dricka, spel och bastu :) hur härligt som helst!

fredag: vaknade upp seg som satan och hade asont i magen, tjejerna drog ut på en skoter tur vid 13-14 nån gång men jag orkade inte så jag stannade hemma och vilade lite, städade och grejja på :) så dom blev lite glad när dom kom hem.
sen var det dags för mat igen, lite mer städning, grejja och fixa.. kom iväg vid 19 nångång och resan hem gick rätt snabbt.. var hemma vid halv tolv, dötrött, åt två mackor och gick och la mig :)


HELGEN



Lördag: vaknade vi 10 och gjorde mig klar för vi skulle åka till mormor som hade fyllt år, GRATTIS! <3 fick tårta och saft där, var väl där till typ halv tre sedrog vi oss hemåt eftersom vi skulle se på hockeyn som började 4, men de va ju ingen idé att kolla på den matchen, helt värdelös. iallafall, efter hockeyn somnade jag till en snabbis innan melodifestivalen började.. jag tycker iallafall att helt rätt låtar gick vidare till final :)

Söndag: klev upp vid 9 och käkade frukost. idag händer inge speciellt, ska bara ta det lugnt och vila i massor :)

Ja det va lite om fjällen och helgen, hoppas ni har haft det bra!

Ciaoo! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

låter som att du har haft kul :) själv har jag varit i stugan och tagit de lungt

2009-03-08 @ 16:30:04
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0