hejdå sundsvall, HALLÅ åkersjön!

yes, åker som sagt till fjällen imorn, till vickans stuga som ligger i Åkersjön..
idag har det varit en busy dag iallafall.. jag städat rummet, städat mamma och pappas rum, städat Nellies bur, städat badrummet uppe och skottat snö :) huuaa.. åså har jag packat så klart :) så nu är jag klar med allt, mamma ska bara laga täckbyxorna så är precis ALLT klart :) har gjort en checklista och det är bara det som återstår att göra..
Halv 10 kommer vickan och hämtar mig, då ska vi hämta upp dom två andra brudarna, dessi och jannina, sen åker vi och handlar lite, sen drar vi!
fjälltrippen kommer bestå av massa skoter, bastu, dricka och bara slappa! hur skönt som helst!
fast, på torsdag drar slutspelet igång och timrå spelar sin första kvartsfinalmatch mot HV71, så jag kanske kan flörta med tjejerna och fråga om jag får lyssna på sportradion :) vickan får ju faktiskt höra hur det går för luleå då också :)!

jaja, nu ska jag väl snart gå och lägga mig tror jag..ska nog bara sitta här och kolla runt en stund till :)

PUSS, vi hörs på lördag, orkar nog inte sitta vid datorn på fredagnatt ;)

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D


markoolio - vi drar till fjällen!

Kommentarer
Postat av: erik

sv: yes I do :) men inte till åkersjön utan till Hede/vemdalen :D

2009-03-03 @ 21:54:39
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0