bra?

ja jag mår rätt bra faktiskt, har bättrats mycket sen igår.. har fått tillbaka matlusten och har faktiskt ätit 2 smörgåsar nu på morgonen :) men jag bestämde mig ändå för att inte gå till skolan eftersom man ska vänta typ 3 dygn innan man går till skolan/jobbet och jag är ju inte hundra i magen, det är fortfarande lite krångel med matsmältningen men jag har iallafall inte kräkts nå mer så imorron går jag på skolan iallafall. ikväll ska jag iväg på föreningen iallafall. jag kanske ska berätta vad jag gör där?
jo det är så att jag, sandra och mickis har startat en ungdomssektion där på finska föreningen så ungdomar ska kunna få möjlighet att umgås med andra utan att vara ute och härja på kvällarna, så vi kommer ha pluggkvällar, lekkvällar, bakning, kareoke, biljard och en massa annat.. min roll i denna sektion är materialare, jag ska skriva ner om vi behöver material och sånt till olika aktiviteter, och jag ska även fixa sponsorer till våran ungdomssektion.
just nu är vi ca 10 medlemmar och vi ska ha våran andra träff idag. så ja, vi hoppas att detta kommer gå bra så vi får driva detta lääänge och att det kommer bli fler medlemmar. jag, sandra och mickis är verkligen pepp för de här och vi vill göra nånting för ungdomar som vill umgås med andra men som inte vill ränna ute på stan eller dylikt. och för att jag ska vara en bra förebild för dessa ungdomar så ska jag "dra ner" på mitt drickande, okej aså jag är inte alkolist men jag dricker ju, inte så ofta men det ska bli ännu mer sällan.. det låter väl som en bra idé?

nä nu ska jag dra och kika vad det är på teven, men de lär väl vara samma som alla andra dagar så jag borde ju kunna tv-tablån utantill nu.. menmen. det blir väl mtv som vanligt :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: gnällspiken i holm

Dricka mindre? Tror du på tomten? Eller på gud? Jag tror dig, när jag ser det hända!!! Studentvårens alla fester, men Josse nykter?! Moahahahaha...

Kramelikram!

2009-03-18 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0