Yes!

Det fungerade! Nu kommer jag uppdatera bloggen mkt oftare, för nu har jag fixat så jag kan mobilblogga  :) dock så funkar det inte att se vart i från jag bloggar, men skitsamma :D

Jag kom precis hem från skolan där jag har haft möte med studievägledaren om mitt fjärde år, och har jag tur så behöver jag bara läsa två kurser och göra prövning på två.. så jag hoppas det går bra!

Kl 16 ska jag vara ute på Essvik för att göra nagelförlängning, lääängtar :)
Efter det så vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska börja städa ur stugan så jag kan börja isolera i helgen? Pappa skulle köpa isolering åså ska jag göra resten själv :) kulkul!
Ne, undra om jag ska ringa vickan och höra om hon vill hitta på nåt.. och om hon ville vara min chaufför ut till essvik och hem..  vill inte åka moppe och riskera att he sönder naglarna på en gång.. måste ta det luuugnt :)
Ne nu ska jag snart äta frukost/lunch! Vet inte än vad det blir men jag ska nog klura ut nåt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0