Pissväder!

Det är va de är! hate it...

Goodmorning
alla regnhatare och regnälskare... här har det regnat på morgonen, enda sen jag klev upp vid 10 nån gång, fast nu har det slutat som tur är!

Dagens planer är inte många... Stina ringde imorse och sa att hon skulle göra nagelförlängningen kl 13 istället, så vi ska snart åka till bommen :)
Jag gjorde mina naglar igår och jag blev jättenöjd!  Tack linda!
Men det roliga är att jag är så jävla försiktig med allt, ni ska bara se nu när jag sitter och skriver, det går inte fort, just för att jag inte vill att naglarna ska stöta i någon annan tangent än den jag ska trycka på, så jag sitter som en jävla kärring..
Jaja, efter att jag har varit med stina så ska jag på Ica och köpa en grejj till presenten som syrran ska få.. Hon fyller som sagt år imorron.. :)
När jag kommer hem måste jag storstäda på rummet! har plockat lite nu på morgonen men som sagt, det går så jävla sakta med dessa naglar, dom är inte så långheller, dom går några millimeter över fingertoppen. Men dom kommer bli längre eftersom dom växer med mina egna naglar.. :)
Yees, och ikväll händer nog inte så mkt, om jag blir klar med rummet tidigt så ska jag nog vara med robert :)
Ska nog vara med han imorron också då han kanske ska gå med mig på crusingen i stan :)

Jaja, nu ska jag käka nånting innan jag åker! Återigen blir det en frukost/lunch, undra vad jag ska äta idag då? Äh jag hittar nog på nåt gott :) lite stekt ägg och bacon kanske?
Idag till middag ska jag iallfall fråga mamma om vi kan äta broccoligratäng! :) det är väl bland det godaste som finns!?

Nä, dags för mat!

Puss på alla nosarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0