Jag känner mig fri fri fri!

Jahapp, nu är studentfirandet över, men så jävla kul jag har haft asså! Festat i 3 dagar nu, är rätt sliten men det skiter jag i för jag har haft så himla kul!
Igårkväll va jag på fest hos linn, och jag lovar, det var den absollut roligaste kvällen på vääääldigt länge!
Hade så jävla kul! Ville egentligen inte åka hem, men var tvungen..
Ne, aså, jag orkar inte sitta här och blogga! Även fast det inte är solsken ute så har jag nu fattat att det är over! nästan..
men det är sommar! jag ska festa så jävla mkt i sommar så kommer väl vara död till hösten! nämen fyfan vad jag ska göra denna sommar till den bästa! Märks det att jag fortfarande har massa adrenalin i kroppen? haha!

Ne nu ska jag väl ta och lägga mig och läsa med en kopp te, börjar blir förkyld tror jag! är snorig och har ont i huvudet och ont i halsen!

Bilder från studenten och partykvällarna kommer inom kort! :)

BIG KISS! (K)


Angie, Stina, Jennie och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0