if we could go, to the place you and me know

Jahapp, nu är det onsdag, 8 dagar kvar till studenten! Är så grymt pepp!
Sitter just nu och käkar lite frukost med Akon i högtalarna, såklart!
Klev upp kl 7.30 idag eftersom sotarn skulle komma, mhm snygging!
Ja, idag då, ska kanske åka in till skolan en snabbis för att träffa syon, men hon har inte skickat ut någon ny mötestid.
Och på fredag är sista dagen man kan ansöka om ett fjärde år och jag tror inte att hon är där på fredagar..
Aja, får kanske ringa till henne, om hon inte har skickat ut nurå, ska kolla snart.. :P
Annars så tänkte jag inte göra så mkt, funderar på att gå och lägga mig igen för jag är så jävla trött! Kanske ska lägga mig i soffan framför MTV ? Det brukar gå bra :)

Aja, ikväll slänger jag upp lite bilder från studentfotograferingen med Bea! :) Ni kan ju kolla på hennes blogg också, där ligger det två bilder uppe redan :) http://beaphotographer.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0