Ibland är det bra med variation!

Nu har jag ju mobilbloggat ganska mkt, men nu tänkte jag skriva en liten sammanfattning av dagen, vaknade med huvudvärk, rödvinet gjorde sitt även denna helg. fick främmande, sandra m. familj kom hit och pekka m. familj.
käkade smörgåstårta och annat gott!
Sandra stannade och vi drog iväg på cykeln till herrgårn för att kolla lite på loppis!
Sen när vi kom hem så gjorde vi, jag jennie och sandra oss lite fina för att gå ut och knäppa lite kort :)

Just nu är vickan här och kollar på tv med mig, så nu ska jag vara social med henne också!

PUSS!!!

      
Nej sandra är inte så lång, jag lyfter henne ;)

Kommentarer
Postat av: My

fina bilder :)

2009-06-08 @ 09:21:04
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: bea

jätte söta bilder på er :)

2009-06-08 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0