Det står still

Hej! Är verkligen jättedålig på att uppdatera bloggen men det är sommar och då har jag inte tid att blogga så mkt. Iförsig är det sämst väder på de flesta håll i sverige men jag hittar ändå på skoj med mina vänner :)
Hoppas det blir fint väder imorn iallfall för då blir det kanske lite grillning och mys med mina kära vänner :)
Just nu sitter jag och lyssna på Milow - Ayo technology och ska precis äta frukost :)
Aja nu ska jag ta och käka, sen blir det Need for Speed!

Slänger in en liten partylåt som ni kanske kan peppa med inför helgen ;)

Kommentarer
Postat av: My

Riktigt bra låt :D

Hoppas allt är bra med dig?

2009-07-10 @ 12:22:04
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0