turn it back, replay, this time we do it right!

Ja då var första skoldagen slut då.. eller ja, för våran del var den slut 13.20, men ja..
Började kl 10 idag med samhällskunskap, och GUUUD vilken tråkig lektion. Vi har börjat på ett nytt avsnitt nu, Ekonomi, och enligt våran lärare är det är jättestort kapitel!
Därefter var det lunch, men jag har startat på en ny sorts kost då jag inte ska äta några kolhydrader och så lite socker som möjligt.. så min lunch blev en banan och ett äpple :)
Naturkunskapen som vi hade efter lunchen gick fort idag, okej, lektionen är bara en timme men Göran var lite sen så vi började halv ett istället för tjugo över 12..

Efter skolan tog jag bussen med stina och jessica till stan sedan skildes vi åt och jag gick mot min busshållsplats för att sätta mig där i kylan och vänta i 20 minuter, men ensamheten varade inte länge, då robin hade gått bakom mig utan att jag märkt de, så när jag skulle sätta mig på bänken så var han där! Skrämde ju förfan skiten ur mig!
Robin den jäveln hade försovit sig och sedan skitit i att åka in till skolan och ha ett par lektioner..ovanligt!
Men vi satt och pratade om framtiden och han hade kommit på nu under lovet att han måste fan sköta skolan, så jag hoppas för hans egen skull att han börjar gå i skolan nu..

Efter att jag hade kommit hem så gick jag ut och gav nellie mat&vatten, sen satte jag mig vid datorn direkt och ja, bli inte allt för förvånad nu, jag pluggade faktiskt, jag skickade ett brev på engelska till min spec.lärare, och jag skickade in lite andra uppgifter till olika lärare..

När mamma och pappa kom hem så satte jag mig i soffan och läste Ellos katalogen som kom hem i brevlådan idag! Det finns mycket i den som jag vill ha måste jag säga! :) ska lägga in nåra bilder här om jag hittar dom kläderna på hemsidan!

Iallafall så har jag precis käkat middag, det blev korv och purjolöks-soppa med 3 glas mjölk till! jag har fått dille på mjölken! Det är nog den jag kommer leva på nu under denna tid jag ska äta specialkosten.

Nämen nu tror jag faktiskt att jag ska ta och sluta här, men som sagt, ska leta fram bilder på kläderna jag vill ha från Ellos!
Men bara för att ni är så gullig och läser min blogg så får ni se en jättefin bild på min skitsöta, 4 månader gamla kusin Hannes!


eller okej, ni får se en bild till! :)
här är han jätteglad, som nästan alltid! :) älskar när han skrattar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh min bäbis är ju bara så fin...

Jag vill åxå ha gooooddddiiissss... LÄSK!!! Och mackor i mängder... Gärna ´smörgåstårta! Du! kan du fixa till mn blogg? Jag vill åxå ha svart bakgrund... Please?

2009-01-07 @ 21:36:31
Postat av: Johanna

KUKBLOGG! La in en kommentar som bara försvann... Jag vill åxå ha godis... Läsk och smörgåstårta...

Kan du fixa tlll min bakgrund? vill åxå ha svart...

2009-01-07 @ 21:42:14
Postat av: Johanna

KUKBLOGG! La in en kommentar som bara försvann... Jag vill åxå ha godis... Läsk och smörgåstårta...

Kan du fixa tlll min bakgrund? vill åxå ha svart...

2009-01-07 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0