Söööndag!

Godmorgon :)

Klev upp för ca en timme sen efter en asjobbig natt. Har haft skitont i huvet och jag har svettats, frysit, svettats, frysit ja ni fattar! Tog tempen imorse men hade inge feber, så ja jag vet inte va de är..Nu vill jag bara få bort den här jävla nästäppan så jag kan andas med näsan!

Igår kväll satt jag vid teven från kl 20.00 till 00.50.. kl 20 var det körslaget, sen efter det var de filmen "world trade center" som jag älskar! Efter den filmen slog jag över på 5:an där det var "What's love got to do with it" filmen om Tina Turner, har sett den förut men jag såg ca en timme på den filmen, sen vart jag så trött så jag stängde av teven och skulle sova..
klockan vad då ca 01.00 låg och vred och vände på mig men hittade inget skönt sätt att ligga på, kollade på klockan, 02.20, ojdå! sen lade jag mig utan täcke och då somnade jag direkt! men sen har jag vaknat lite då & då.
vaknade ca kl 10, gick ner och satte mig vid teven med frukosten, sen hörde jag en smäll, vettefan vare va, lät som gevärskott, sen smällde det igen, gick ut på altanen och kollade men sen smällde det inge mer..
mamma sa att det kunde vara en raket eller nåt men de lät inte som de, lät som ett gevärskott.

Jaja, idag ska jag städa färdigt på rummet..
Det blev förresten ingen promenad igår, och idag är det så tråkigt väder så idag blir det ingen heller :P
jag vill ju åka upp till holm ja, jag och vickan ska dit nån dag till Farbror med familj för att dricka lite te och spela guitar hero, åså blir det väl att mysa lite med Hannes också :) men vet inte när :P kanske idag om vickan har lust och om johanna och dom är hemma :) får väl se vad som händer :)

Nu ska jag gå och klä på mig :D
Hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0