Monday 26/1

Hejsan :)

Sitter på skolan och har håltimme :) börjar med mentorstiden 10.05..
Jag klev upp kvart över 6 imorse eftersom jag skulle åka in tidigt med stina så hon skulle slippa va själv.. så kom till skolan vid 10 i 8. vi sitter och väntar på att lektionen ska börja 8.35 men då kommer det ner en lärare och säger att Tomas är sjuk, happ, då kunde jag ha sovit två timmar till! ;o måttligt less då!?

Idag har vi redovisning på  Fritid för funktionshindrade-kursen, där min grupp har gjort en broschyr med lekar för rullstolsburna.. kommer nog gå rätt bra tror jag..

Halv två ska vi gå och kolla på hedbergskas vårshow så då slipper vi våran 2 timmars lektion, wohooo :D

jaja uppdaterar mer ikväll :D

tjohej! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0