Is anybody out there hearing me?

Tja!

gud vad trött jag var imorse, orkade verkligen inte kliva upp halv7 för att åka in tidigare till skolan, så jag klev upp 8 istället och var på skolan halv10. spelade lite kort med Bella och Jessica innan vi började med Samhällslektionen..
Som vanligt var den lång och tråkig!
Till lunch idag blev det spagetti och köttfärssås, namnam!
Efter lunchen hade vi Naturkunskap, och jag har kommit fram till att det är de ämnet jag gillar mest av alla ämnen vi har, tror jag iallafall, det känns som om jag vill vara med och diskutera och vill lära mig om miljön och de :) så jag hoppas jag kommer klara den kursen. Har prov på miljön på fredag!

På fredag kväll så ska jag vara med brudarna, ska först på förfest hos stinas brorsa tro jag de blev, sen drar vi in till stan och till Aveny där årets första studentfest är, 150-dagars festen! Då ska de partas!

Ne nu ska jag plugga lite på naturkunskapen tror jag, om jag inte lägger mig ner och lyssnar på ljudboken Box21, verkligen skitbra! Den rekommenderas om man är intresserad av Deckare men inte orkar läsa, som jag! jag har läst typ 1-3 böcker i hela mitt liv, Pojken som kallades det var en av dom, sen började jag lite på Pojken som inte fanns, men sen tröttnade jag, och för många många årsen så läste jag typ 1 eller 2 polluxböcker kommer jag ihåg. Sara, rädda hästarna! hette en av dom..

Haha, så ja, ni ser ju, jag är ingen bokfantast. 3 böcker på 18 år, good job!

Kommer förmodligen inte skriva något mer ikväll :P får se om nåt händer!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du kan ju få mina ljudböcker om du vill! HAHA har inte ens öppnat den ena.

2009-01-15 @ 00:48:36
URL: http://underthegun.blogg.se/
Postat av: johanna

Tja! Box 21 fick ni av oss... superbra va?! Jag ska säga dig en sak, att fy fan vad jag börjar lessna på denna diet... Tacka vet jag viktväktarna! Där får man äta allt, fast inte så mycket. Har du hunnit gått ner nåt? Mig går det trögt för...Undra om det beror på att man är kvinna? Biter ihop nån vecka till sen byter jag...

2009-01-15 @ 10:13:35
Postat av: Anonym

japp... jag hade mobilen i ena handen och skulle knäppa kort och då satt han sig upp mot den, men inte helt ifrån liggandes, utan halvliggandes... Men ändå, visst är han duktig?!

2009-01-15 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0