i used to rule the world

Godmorgon/godförmiddag!
För mig är det fortfarande morgon!
Vaknade för ca en timme sen och har hunnit äta frukost och tagit det lugnt.
Febern har försvunnit nu iallafall. Men är fortfaranda förkyld!
Idag ska jag inte göra så mycket vad jag vet, vara hemma och ta det lugnt.. Kanske ger mig ut på en liten promenad sen.
Såg nyss att en av våra grannar var ute på isen och gick, och jag fattar inte, två dagar nu har det varit plusgrader och för 3-4 dagar sen var det öppet på vattnet här! Igår såg jag två st som var ute och åkte skridskor på isen, hur vågar dom?!
Ja jag skulle då aldrig ge mig ut på den där isen iallafall..
Nej nu ska jag upp och städa på rummet lite grann, sen kanske jag går på en promenad och efter den ska jag nog vila lite.. Det blir till att klä sig varmt nu om jag ska ut och gå så jag inte blir ännu mer sjuk!
Det kommer nog en liten uppdatering senare idag! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0