Gratisbio.se

Hejsan hoppsan!
Måste bara tipsa om en jätte bra hemsida: gratisbio.se!
Man blir medlem och värvar nya medlemmar och på så sätt samlar man poäng och man kan få gratisprylar som tex. presentkort, biobiljetter, prenumerationer, och ibland kan man tävla om datorer eller telefoner!
Ja dom har väldigt mycket att erbjuda!
Jag själv har inte hunnit samlat tillräckligt med poäng men jag har ju precis blivit medlem, men jag känner en person som jag vet har fått hem saker, och sedan så har Kenza fått hem massor av presentkort och biobiljetter!
Så varför skulle inte du kunna prova?
Det kostar ingenting att bli medlem!
Kom igen, jag vet att du är sugen! Klicka bara på länken  här nedan och registrera dig! Hur enkelt som helst!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=122954




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0