Friday im in looove!

Nu var det äntligen fredag idag, vilket innebär att det är heeelg!
Om en timme ska jag dra till skolan, då kommer vickan och hämtar upp mig :)
Jag tror faktiskt att vi bara har en lektion idag, svenskaB, om det är så så slutar jag 11.20 :D rätt nice :)
För naturkunskapsläraren är sjuk och jag tror inte vi har någon religion för idag skulle vi passa på att göra studiebesök och grejjer..

Imorse ringde jag banken och kollade om jag hade fått studiebidraget, och japp, de hade jag :D nu är jag en tusenlapp rikare! :D men de mesta av pengarna kommer gå till min förbaskade telefon räkning som ligger på 1600 drygt..
men ska ringa till Telia senare idag för att kolla med dom om jag kan betala månadsvis istället för kvartalsbetalning.

Nej nu ska jag nog se på teve lite grann :D vickan kommer ju inte förrän ca 50 minuter :D

Tjingeling! :)

mamma och pappa har förresten köpt nytt matsalsbord med stolar :) fast vi har 6 stolar, inte 4 som på bilden :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vilket fint! gu vad ni stilar till er då :)! jätte fint! nu vill ja ju komma och se hur ni har det era lyxare!

2009-01-30 @ 14:02:54
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0