don't blame it on the sunshine

Tjabba!

Gårdagen var riktigt trevlig faktiskt :) drack bira, käka snacks, käka smörgåstårta och kollade på hockey :) tack tjejer för en rolig kväll :) synd bara att inte jessica kunde komma, men det kommer fler hockeymatcher :D
jag hade ju planerat att jag skulle sitta uppe inatt och kolla på JVM men tror ni jag gjorde det? nejnej, jag gick och lade mig vid 12, sa åt mamma att hon skulle väcka mig halv 2, hon gjorde de, men smart som jag är så svarar jag i sömnen att jag inte orkar.. haha, sällan jag gör så!
vaknade vid halv 5 av  att larmet gick i vårat hus också, pappa hade råkat gått ut på altanen när det va larmat, och min syster, ja hon vaknade inte, fattar inte asså, hon skulle inte kunna vara själv i detta hus över en natt iallafall! :O

Idag så har jag varit ute en stund, blev en riktigt god frukost också bestående av sista biten av smörgåstårtan :) mumsigt!
Efter att jag hade varit ute så la jag mig i soffan och slog igång teven, gissa vad jag såg på?  ARN- Tempelriddaren! en av mina favoritfilmer!
har sett den ca 4 ggr och kan se den nu igen också! :D den är så fint gjord.. på medeltiden och allt, två människor som är långt ifrån varandra men väntar på varann i en väldigt lång tid =')

Iallafall så blir det rätt tidig kväll för mig ikväll, ska nog lägga mig runt halv tio..
jag börjar kl 10 imorron så dagen börjar ju bra iallafall :)

ne nu ska jag upp och kolla över skolböckerna, om jag har ngt att göra kanske..

CIAOO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0