best of the weekend

Halloj!
Tänkte skriva lite om helgen medans det är reklam på teven!

I fredagskväll vid sjutiden åkte jag till christian, stinas bror där vi brudar skulle hålla till innan vi skulle in på studentfesten.
Vid halv nio ungefär var vi alla 6 tjejor samlade. vi spelade kortspel, drack massa, spelade guitar hero, spelade biljard och skrattade i massor!
detta var nog roligaste kvällen på länge, trots att det kanske blev lite för mycket för min del, men det hör väl till?
Väl inne i stan på aveny vid elva ungefär så var det ingen kö och ganska lite folk, så vi tog oss lite dricka från baren och satte oss ner.
vid tolv kryllade det av folk och lokalen fylldes och blev aspackad på väldigt kort tid, som jag ungefär, vid halv två somnade jag nästan i en soffa, så frida ringde till vickan så hon skulle skjutssa hem mig frida och kurkimäki. jag var sist ut ur bilen efter att vi hade släppt av kurkimäki i nacksta och frida i njurunda, så vid 2-halv3 var jag hemma. gick upp och lade mig direkt och slocknade efter 1 sekund.
 vaknade på lördagmorgon vid kvart i två nångång av att vickan skickade sms och sa att jag skulle ringa, så jag ringde henne och hon berättade att jag hade tappat mitt leg i hennes bil så hon skulle komma bort om en stund och lämna tillbaka det, åså hade hon en present till mig sa hon. så jag klädde på mig, ashungrig och skitseg, gick ner, fixade ordning en tallrik fil&flingor, hinner ta en sked av det, då vickan kommer. haha hennes present var en Lilla Menyn från mcdonalds och ett paket röda level! fyfan va jag blev glad! så jag slängde filen och åt hamburgaren istället!
namnamnam vad jag njöt!
vickan du är en ängel!
resten av dagen tillbringade jag i tvsoffan, kl fyra var det hockey och sen blev det massa andra program. och gud vad jag åt igår. det va hamburgaren från vickan, sen till middag åt jag två portioner med pasta och köttfärssås, på kvällen blev det glass med chokladsås, sen blev det lite ostbågar som mamma var snäll och dela med sig av. kände mig som ett riktigt svullo asså!

idag har jag varit ute och tagit in ved, gosat med nellie och glott på teve. mamma och pappa for iväg nu och skulle handla kinamat från chinabox, så snart kommer mina 4 små rätter att proppas in i min käft! im so hungry! ;)

jaja! nu ska jag gå och fortsätta se på crowned! ;)

Puss!

lite bilder från i fredags
jag och fridis på förfesten
mikaela(tror jag att hon hette?) och jag utanför aveny! strike a pose!
moa, jessica, mikaela(?) och jag utanför aveny för en rökpaus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0