awsooome!

Tjabbatjena mittmellan bena! ;)

idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har lekt dataproffs, eller ja, jag har lärt pappa hur man printar och klipper ut bilder, och hur man ligger in dom på facebook, plus att jag har hjälpt han med att skriva till folk där..
jag har faktiskt inte gjort nånting annat så jag går fortfarandra i pyjamas, vilket är as skönt!
men snart ska jag hoppa in i duschen eftersom vickan kommer och ska äta smörgåstårta, och sen kommer resten av brudsen mellan 6-7 för att kolla på hockey  ;)

Jag satt och kollade på Zandras blogg då hon hade lagt in en asrolig video, hahahhaha, antingen är killen hög eller jävligt full, eller så är han bara jävligt efterbliven! haha Titta själv och kommentera vad ni tror! hahah


nu kallar duschen! ;)

CIAO!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0