99 saker du inte visste om mig


1. Fullständigt namn? - Ida Josephine Rytkönen

2. Tkr du om din mamma & pappa? - Ja

3. Vart bor du? - Vapelnäs

4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, syster

5. Husdjur? - kanin Nellie

6. Färg på ditt hus? - gult

7. När är du född? - 30 maj

8. Födelsemärken - yes

9. Vilket år tar du studenten? - 2009

10. Något jobb? - Inte för tillfället

11. När ska du sova ikväll? jag ska sova imorronbitti :P

13. Duschat idag? - nej men ska snart :P

14. Kramat någon idag? - Nope

15. Pussat någon idag? - Nix

16. Vad har du ätit? - yoghurt till frukost och pannkaka till lunch

17. Dagens klädsel? - mysbyxor, linne, kofta

19. Dagens sötnos? - erika

20. Dagens roligaste händelse? -  samtalsämnet på religionen

21. Har du många vänner? - jadå

22. Hur många har du kysst? - eehm, vet inte :P

23. Vem kramade du senast? - johanna nord

24. Hur många vill du ha sex med? - Vilken jävla fråga

25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas ja

27. Har du pojk-/flickvän? - Nej, singel

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - johanna nord: jaha okej


FAVORIT:

31. Film? - titanic

32. Låt? - finns så många

33. Mat? -  tacos helt klart!

34. Dryck? - sprite :D

37. Stad? - kreta

38. Land? - grekland

39. Ämne i skolan? - Naturkunskap

40. År? - Förhoppningvis 2009





SENASTE:

41. Personen du tänkte på? -  johanna nord eftersom jag va tvungen att tänka på vem jag kramade :D

42. Personen du kysste? - 

43. Gången du spydde? -  somras på fyllen

44. Gången du grät? - jag vet inte men inte så länge sen har jag för mig :P

45. Pizzan du åt? - oj, de va längesen

46. Gången du var i Göteborg? -  på klassresan i sexan

47. Gången du var i Stockholm? - somras

48. Gången du var full? - det var faktiskt ett tag sen nu :P men ikväll blire röj!

49. Gången du var hög? - Håller inte på med sånt



ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Vitt

52. Hund eller katt? -båda

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa

54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Typ.. inget av dom?

58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel? - BB

60. Svart hår eller blont? - svart

61. Blå ögon eller bruna? - Blå ögon

62. Choklad eller lakrits? -  Choklad

63. Göteborg eller Stockholm? -  Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca-cola eller fanta? - Cola

66. Pizza eller kebab? - kebab

67. Randigt eller prickigt? - prickigt

68. Älska eller älskas? - Både och

69. Leva eller dö? - Leva



ANTAL:

70. Personer du älskar? - familj och närmaste vänner

71. Personer du hatar? -  finns en jag hatar, sen finns det många jag ogillar :P

72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Några stycken

73. Personer du hånglat med? - jag vet inte

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Maybe one :D

76. Gånger du haft minnesluckor? - minst 4 gånger iallafall

77. Piercingar har du? - Noll

78. Personer du saknar just nu? - Sandra(kusin) och holmborna!

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett x-antal gånger



VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Någon söt jävel

81. Ska du träffa imorgon? - min familj

82. Sjöng du senast för? - mig själv

83. Hade du senast en msnkonversation med? - stina

84. Spelade du tv-spel med senast? - empan och vickan

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Någon söt jävel

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - en lärare på skolan

87. Förtjänar att dö? - Många

89. Vill du sova brevid inatt? - Någon söt jävel



VAD:


90. Gör dig glad? - Mycket

91. Gör dig ledsen? - Idioter

92. Vad vill du helst göra nu? - äta!

93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan

94. Vill du ha nu? - Pengar, tack!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En utlandsresa

96. Längtar du till? - Mitt körkort

97. Tycker du om dina betyg? - Dom är väl ganska okej

98. Ångrar du i ditt liv? -  nja, vissa stunder

99. Är det bästa som har hänt dig? - jag vet faktiskt inte :P


Kommentarer
Postat av: johanna

snäll du är som saknar oss... vi saknar dig åxå! Finns ju ingen som surrar en massa skit här hemma och ingen som klappar åke... ;o)

2009-01-16 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0