Wednesday 4/2

Som vissa av er vet så är jag EMOT abort. Visst är det bra att det finns, men jag själv skulle aldrig kunna klara av att göra det. Jag ser det som ett mord av en människa. Man tar någons liv.
Detta är också en anledning till varför jag är EMOT abort. Kolla på videon om du inte är känslig. Jag själv höll på att kräkas av denna video. Men den är värd att se för att man ska få uppfattningen om hur en illegal abort kan gå till.
Dom flesta tjejer dör när dom genomgår denna form av abort.


Som sagt, är du känslig så bör du ej kolla. Men den är värd att se.


Ville bara få det sagt. Har nyss kommit hem. Hade inga fler lektioner idag.
Sitter och pluggar nu med projektarbetet som jag och vickan arbetar med som handlar om just aborter.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Den var inte så äcklig men hemsk ändå. Jag trodde dock att jag skulle få se hur aborten gick till.

2009-02-04 @ 12:31:23
Postat av: bea

gud va hemskt :/

2009-02-04 @ 14:30:37
URL: http://musiikberoende.devote.se
Postat av: Frida

Det är helt sjuk att man gör en vidio om hur ett foster ser ut. Alltås sätt dig i den sitse och fundera över hur du skulle lösa hela ditt liv om du blev med barn nu.Skulle du vilja försöra ditt barn liv genom att inte vara färdig utbildad och leva på soc? Vill du bo hemma när du får barn och låta mormor ta hand om det? tro mig du får helt andra tankar när du mäsker att du ör gravid och går i skola och har inget jobb, det är inte ett mord på en människa fören i vecka 12, vid vecka 21 gör man allt för att rädda fostret. Och det där på filmen borde man inte få göra det är fel mot det döda barnet som blir visat så där och ett foster ser inte riktigt ut så där heller.. Jag har själv vare emot abort men sätt dig i sitsen så kanske du inte blir det mera.

2009-02-05 @ 19:10:49
Postat av: Empaan

Huvaligen, jag pallade bara se halva. Jag kan dock inte hålla med dej josse till fullo. Jag tycker t.ex. vid våldtäkt på flickor att man ska kunna få göra abort. Fast jag tycker endå dom hära jävla fittorna som knullar och knullar och springer och gör abort hela tiden, man borde sy igen fittan på dom. Och ja, jag skulle förmodligen göra en abort om jag blev våldtagen. Absolut icke annars. Och sry josse och alla andra för mina fula ord men jag tycker det är ett känsligt ämne som berör mig ganska hårt, därav de fula orden.

2009-02-06 @ 00:24:29
URL: http://wordsgonewild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0