untouched

Halloj!

Klockan är 10 och jag är inte ens stressad över att åka till skolan :) början nämligen 12.05 idag :) ska ta antingen halv11 eller 11 bussen, vet inte rikigt.. kommer iallafall sitta kvar på skolan en stund eftersom vi verkligen måste göra klart rapporten idag.. men det är inte så lätt när micke inte här på skolan så man kan inte få nån hjälp utan man får lita på hur sina klasskamrater har gjort och dom har ju inte heller gjort helt rätt..

Iallafall, igår efter skolan så mötte jag linn och vi åkte till stan och köpte hockeybiljetter till morgondagens match.. så nu jävlar, jag är där imorrn så då kommer dom vinna! :) det är sista grundseriematchen, och sen börjar slutspelet den 5 mars!
matchen igår var ju en katastrof, timrå ledde med 2-0 mot brynäs till mitten av första perioden, då brynäs gör mål, och lite senare ett mål till, sen var timrå helt borta, fanns inget samspel med varandra och puckarna passades fel och studsade. i andra perioden gjorde brynäs 2 mål till, så då stog det 4-2 in i sista perioden, då timrå lyckas stänka in ett mål, men det räckte inte utan matchen slutade 4-3 till brynäs. bajs!
då vet jag ju två st som är lagomt glad idag då, carro och johan!
Men äh, vi är i slutspel och det är det viktigaste!

Jaja, nu ska jag göra mig i ordning och se vilken buss jag ska ta, just ja,jag har inte ätit någon frukost, det kom jag på nu :O haha okej jag tar 11 bussen så hinner jag äta något innan jag åker :)

Ciaoo! :)

The Veronicas - Untouched


Låten som dunkar ur mina högtalare just nu, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0