sol, vind stilla och snö! :)

2009-02-28 18:30
Timrå IK vs Luleå HF




Härligt väder idag asså! Hoppas det blir sånt här väder hela nästa vecka också eftersom vi ska till fjällen! Wohoo, inte många dar kvar nu!

Jaja, klev upp för ungefär en halvtimme sen! say what!?!?! halv 11? jo det tänkte jag när jag kollade på klockan, shit, jag brukar inte sova så här länge, jag brukar vakna typ mellan 8-9 tiden.. men skönt att man kunde sova ut iallafall!
Idag ska jag och min familj åka till min farbror vid 12 nångång, han fyller nämligen 40 år och har kalas idag, men jag måste vara hemma senast halv fyra, för linn kommer till mig vid 4- halv5, sen ska vi på hockey och hockey bussen går halv sex härifrån :)
oh, jag är aspeppad till ikväll iallafall! känner på mig att timrå kommer vinna, och HOPPAS!!

nej nu ska jag gå och göra något vettigt, typ städa eftersom linn kommer ikväll :)

CIAO :)


MÅSTE BARA SÄGA HUR LYCKLIG JAG BLEV IGÅR! CARL-JAN ÅKTE UT UR LET'S DANCE! :D:D:D:D:D:D:D:D

+ att jag ringde till gold's och fick allt förklarat och hon som fixade gymkortet till mig hade sagt fel och grejjer, så dom hade dragit feb och mars avgift.. herregud, ska man vara "försäljare" så ska man kunna säga rätt!

Så, ja då blev man nästan utan pengar denna månad också! KYYYYYYYYYL!
nej.

Kommentarer
Postat av: Vickan

TIMRÅ IK är ej ett hockeylag, är ej ett hockeylag, är ej ett hockeylag. HUGG OCH SLÅ LULEÅ!!!!!!!!

2009-03-01 @ 23:41:48
URL: http://underthegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0