Måndag 9/2

Tjabba. Idag är jag hemma från skolan eftersom jag mådde jätteilla. Men illamåendet försvann nu så jag passade på att kliva upp och äta lite lunch. Pappa har gjort äggröra med stekt fläsk, rätt gott faktiskt :D
Helgen har varit lugn, i fredags var det stressig dag, in på skolan, ha svenska ca 30 minuter, sen Pa-möte med micke, sen studiebesök på sjukhuset, sen tillbaka till skolan för att fixa en sak på datorn och sen iväg och spela badminton på sporthallen. kom hem vid sju, träffade kristian på bussen hem :) låg i soffan hela kvällen och kollade på teve.
i lördags städade jag sen käka jag middag och sen kom vickan och hämtade mig, åkte hem till henne för att plugga lite, sen kikade vi på Melodifestivalen med ulrika, robban, jessica, robin och markus. Dom enda som var bra i lördagens melodifestival var ju Scotts och Carolin af Ugglas, gud va jag älskade hennes framträdande! :)
Efter melodifestivalen blev det tevetittande och datanördande. vid 12 ungefär drog jag och vickan ut och åkte till stan, skulle kika läget där :) kom väl hem til vickan vid 1 nångång, la mig i sängen och slocknade direkt. på söndagmorgon som ulrika in och sa: Hörrni slöfockar nu får ni ta och vakna, så vi vaknade, eller ja, inte vickan, bara jag. vid tolv klev vi upp och käkade frukost :) sen blev det lite tevetittande innan jag skulle åka hem, så vickan skjutssade hem mig och när jag klev innanför dörren så hade mamma gjort nyponsoppa med glass och digestive kex :) sen resten av dagen så tog jag det bara lugnt, tittade på teve och satt här :)

vaknade som sagt idag med illamående, och nu måste jag upp och he på mig glasögonen för jag ser jättesuddigt..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0