lilla Åkepåke finns inte mer :(

nu har min lilla åkepåke avlivats och är nu i katthimlen, eller ja min och min, det är seppo och johannas katt, men jag tror jag älskade åka mest! men han var både blind och han skötte inte sig själv så det var väl bäst att göra så här.. men ändå, blev lite ledsen och tårögd när johanna berättade det.. men jaja, livet är som det är..

förövrigt så åker jag hemifrån vid halv tolv, vickan hämtar mig :) woho :D har ännu inte ätit något så nu ska jag göra de :)nu är jag riktigt hungrig!


lilla åkepåke<3 r.i.p



känner mig som en 5 åring, men jag får snabbt starka känslor för djur!<3

CIAO

Kommentarer
Postat av: sandra

du, jag älskade åke mest :o! haha, jag gosade med han jäääämt! tog bort hårtussar och hjälpte han till maten :') och jag har varit med han oftare :) sådeså! :D:D im koooooooool med KKKKKK

2009-02-27 @ 16:16:19
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0