I keep my cool

Nu har söndagen snart gått också.. Men helgen har bjudit på lugna härliga kvällar!

I fredags satt jag och min familj vid teven och kollade på let's dance, och det märktes verkligen att det var fredag den 13:de, carl-jan fick ju stanna kvar i programmet, så visst är det en otursdag alltid! tihi :)

Gårdagen, alla hjärtans dag, då överraskade vi  ju mamma och pappa med frukost på sängen, väldigt uppskattat.
sen segade jag hela dagen, eller ja fram till fyra, då var det hockey, timrå mot lindköping, och timrå vann med 3-1!! då blev man ju lite glader :D
under tiden hockeyn var på teven så sprang jag fram och tillbaka mellan köket och tv-rummet för att fixa middagen.
Efter att hockeyn var slut så serverades förrätten som var en räkmacka, sen varmrätten som bestod av potatisgratäng, fläskfilé och grönsaker :) mums! sen kikade vi på melodifestivalen och ungefär vid nio åt vi efterrätten som jag hade gjort, kladdkaka med grädde och geléhjärtan! :) fysatan vad jag är duktig på att baka!
nackdelen med gårdagskvällen var väl att man hamnade typ i paltkoma kändes det som efter maten, menmen, det gick över rätt snabbt! Firade ni alla hjärtans dag? Hur isåfall? 


Melodifestivalen bjöd på en riktigt bra omgång igår! jag diggade hela 7 bidrag av 8. Den enda som jag inte gillade var Jennifer Brown. Men Heat och Måns var nog mina favoriter faktiskt :) riktigt bra!
Nae nu ska jag göra läxa och sen läsa lite, efter att jag har ätit alltså! maten blir väl snart klar hoppas jag!

Ha en fortsatt bra kväll! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0