Friday 6/2

Hej! Måste bara säga, FYFAN! Har så jävla ont i arslet sen igår! Var och tränade på Gold's Gym.. jag stina sandra och mickis va där och skulle träna, kom dit typ kvart i fem då vi började testa banden och crosstrainingen, det va askul, sen när klockan började närma sig halv sex så drog vi till spinningrummet, det var fullt med folk och Anna, ledaren, hon var jättetrevlig, men fysatan va jobbigt det va.. Mina fötter har nog aldrig lidit så mkt, dels har jag ingen kondition alls, jag är inte van att träna, och då ska jag börja med spinning!? :O say whaat? haha ahmen de va iallafall kul, tills mina fötter domnade bort helt, kände ingenting idom, kände bara att jag fick väldigt ont i vristerna..
efter spinningen gick vi till gymmet igen och testade olika maskiner.. och ja, det va jäkligt skönt! funderar på att höra med mamma&pappa om dom har lust att köpa ett månadskort där, eller om jag ska köpa ett halvårskort på friskis&svettis.
hmm, måste tänka över de där :)

Efter skolan idag ska jag också träna, då är det badminton på sporthallen!
nu ringde vickan och sa att hon va på väg...måste kila!

puss!

Kommentarer
Postat av: bea

vill också börja träna på friskis&svettis men det är ingen som är på att göra de :O kan inte vi börja träna där ?:D vore ju super kul isånnafall :)

2009-02-07 @ 23:27:56
URL: http://musiikberoende.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0