cross it, break it, check it out!

Hallooo!

Sitter nu på skolan, fast vi slutade för 2 timmar sen, men har suttit och kollat på en film, A cinderella story, med johanna och vickan, men nu satte johanna på Harry Potter så då ska jag jobba med PA eftersom jag hatar Harry och hans jävla gäng. haha, vickan ska tydligen åka hem nu, okej då, hejdå ;) haha

iallafall, om en timme så ska jag och johanna åka in till stan för att ta hockeybussen ut till timrå! jag har faktiskt matchtröjan med mig som jag ska ta på mig! :D

jaja, nu ska jag jobba med PA, ciao!

puss!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Timrå kommer förlora! Just so you know!

2009-02-19 @ 19:15:34
URL: http://underthegun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, snacka om att vara avis Vickan. Timrå är bäst och det vet du! Sopa ;)

2009-02-19 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0