come back and make me happy!

Halloj!
Jag vet att jag är skitdålig på att uppdatera bloggen, men de senaste veckorna har jag haft bra skäl till att jag inte sitter vid datorn varje dag, jag har ett jävla projektarbete att göra! det är hur mycket som helst, och min partner, som jag jobbar med, hon vet jag inte om är villig och arbeta längre, menmen, pratade med micke och han sa att jag skulle köra rejset själv så jag kan få ett betyg iallafall.. :)
Har blivit sjuk igen också, har jätteont i halsen och är jättesnorig, men nån var ju tvungen att jobba med projektarbetet idag också så det blev jag som fick pallra mig ur sängen och åka in.
Men vid kvart i tolv så var vi nere på särskolan och kollade på genrep för deras vårshow, och dom var hur duktiga som helst, jag kunde inte sluta le en sekund tror jag.. hur kul som helst!
efter showen så drog vi upp på våran skola och satte oss med projektarbete, hade möte med micke om rapporten, sen fortsatte jag skriva.. vid tvåtiden kom det en tjej som jobbade med sundsvall dragons och informerade oss om vad vi skulle göra den 24 feb när vi ska jobba med dom då det är funktionshindrade elever från olika skolor som ska dit och göra lite övningar och spela matcher. jag, carro, björn och adam ska iallafall sköta aktiviteter mellan matcherna och sitta i sekritariatet :)
Efter det fick vi sluta men satt kvar en stund för att jobba med projektarbetet, sen åkte jag hem :) väl hemma så satte jag igång med maten, sen efter maten satte jag mig och åter jobbade med projektarbetet, det är ju hur mycket som helst!
Bara för att skolan tar upp så mycket tid så får jag ta skit från mina kompisar, dom klagar på att jag aldrig kan hitta på nåt med dom eller nånting, men äre mitt fel att skolan är cp eller? :O som en av mina lärare tillexempel, hon vet att det är dom sista veckorna med projektarbetet, ändå ger hon oss en skitstor uppgift och väntar sig att vi ska kunna börja med detta nu?! gud jag skjuter henne snart, det finns många jag vill skjuta!

Åså blir jag så jävla less på DIG! OCH DIG, usch, önskar jag kunde skriva era namn men nej, men som DU, du sitter och pratar om dina jävla kärleksbekymmer och om allt jävla skit som jag inte bryr mig ett piss om, har du ens sett mig kolla på dig när du pratar med dig? Jag går inte in i dina samtal för att jag inte bryr mig, du ställer ju själv till det med allt! jag orkar inte höra ditt tjat! åså DU den andra jag snackar om! senast igår hånskrattade du åt mig TRE gånger, och jag tänkte: nej nu jävlar, gör du det en gång till, då smäller det, då seriöst slår jag ihjäl dig! många säger ja men skit i henne, om du inte bryr dig så ska du inte ta åt dig, MEN VEM FAN HAR SAGT ATT JAG INTE BRYR MIG? Ska jag gå runt som en jävla måltavla som hon ska försöka träffa med sina äckliga och spydiga kommentarer varje gång hon går förbi mig eller nåt? SERIÖST, hon kan fan inte vara 18 år, snälla, avslöja hennes hemlighet och säg att hon är 5 år gammal, för det är så hon beter sig! nämen, jag säger de, händer det igen, JAG TVEKAR INTE, JAG SLÅR!

Aja,  är väl dags att gå och lägga sig så jag tar mig upp till skolan imorron, men först! ta fram grejjer till chickensalad som jag ska göra imorronbitti och ha till middag imorron på skolan, efter som jag kommer sitta kvar efter skolan ungefär till halv sex, och sen drar jag och johanna nord till timrå för att kolla på hockeyn! :D woohoo :D dom kommer vinna bara för att vi är där!

Sådärja, gnällspiken uppe i holm, här har du en uppdatering, och är du inte nöjd, då kan du gå och bajsa :D nämen varsågod :D

Bedtime! puss!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Sv: Nice! Jo, dom är bra =)

2009-02-18 @ 22:08:32
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: gnällspiken i holm

Thank you!

Och slå till den där jäveln! Jag kan följa med! jAG HÅLLER OCH DU SLÅR... Trots att jag är 32 år så kan jag hjälpa till! Idioten är ju ändå straffmyndig och likaså vi så vi kan ta ett rejält slagsmål... ;o)

2009-02-19 @ 08:24:28
Postat av: you know who

jag är också med på det! :D jag kan och slå, slå,slå, slå =D jag hatar henne så mkt att vreden vänder sig uppochner! :D du jag och gnällspiken i holm tar henne lätttttt som en plättt! =)



puss påreee <3

2009-02-19 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0