you gotta make your own kind of music!

Hej! nu sitter jag här en snabbis. hur härligt väder som helst idag alltså! jag har varit ute i princip hela dagen! har till och med fått en liten gnutta färg tror jag.. känns och ser ut som det iallafall :P har precis lagt ner krattan eftersom jag blev klar med våran mellanstora gräsmatta. syrran krattade den lilla på framsidan av huset. nu är det bara stora och den andra mellanstora men dom orkar vi inte ta nu :P

nä nu ska jag nog ta ett glas vatten och sätta mig mot husväggen och få lite mer färg :)

ikväll ska jag vara med vickan iallafall, hon smsade nyss och hade precis vaknat men hon frågade om vi skulle hitta på nåt senare ikväll, får se vad det blir. kanske blir myskväll med film och popcorn? :) får väl se! jo nu skrev hon att vi skulle ha chips och dipp :D haha. nä nu ska jag dra! slänger in lite fina bilder som jag knäppte förut idag!

       
     

nu väntar solen på mig! bäst att passa på innan det blir kyligt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0