you are a person, so beautiful

det finns en tjej, en speciell person som har funnits hos mig alla dagar, alla nätter, varje minut, varje sekund. även fast det kanske inte har varit fysiskt. men psykist har hon varit med mig överallt. hon har funnits i mitt hjärta i 17 år snart :) den 10 september blir det 17 år. fatta hur underbart det är att få ha en så nära vän/kusin som du! dom minnen som vi har tillsammans, både bra och dåliga, kommer alltid finnas kvar, inget ska raderas.
vi är så lika men ändå så olika. det bästa med dig är att när jag vill bli hörd eller sedd, då får jag uppmärksamheten, av dig, även om ingen annan hör eller ser mig. men du ser när jag behöver någon, när jag mår bra, när jag mår dåligt.
jag hoppas du märker att jag ger dig samma uppmärksamhet som jag får av dig. jag hoppas att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig. för ingen, ingen, kan mäta sig med dig. du kommer alltid, alltid, vara den bästa!

Älskar dig Sandra Jonsson, dör du, dör hela jag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0