torsdagkväll :)

Hej! Först vill jag bara säga Grattis till Alex som fixade sitt körkort idag!! så var ut en sväng och åkte med han och sandra idag! riktigt kul!
Har städat lite idag och tvättat lite kläder, som verkligen behövdes eftersom min garderob nästan ekar tomt nu! men nu fylls den på med kläder igen!
För ett par timmar sen fick vi besök av farmor och farfar som kom hit på en kopp kaffe och lite bulla :D så jag passade på att fika jag med :)

har inte gjort så mkt mer idag faktiskt :P längtar tills på lördag, men avslöjar inte vad eftersom det är hemligt för vissa! men det kommer nog avslöjas på söndag..

förövrigt blev lillprinsen Hannes 7 månader idag! gud va tiden går fort! jag bjussar på en bild som är lånad av johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0